Underground Elites

An old CounterStrike family that has seen it all.
 
HomePortalFAQRegisterLog in

Music(small)
MUSIC(small window) Just unblock the pop-up. ..::HOT108::.. Your and my favourite radio, open it with winamp and enjoy.
Latest topics
» Wassup dudes? :D
Wed Nov 18, 2009 9:05 am by HotPeppers

» asd
Wed Jun 24, 2009 3:17 pm by GOD

» 3am?
Sat May 09, 2009 2:07 am by ARES

» HAPPY HOLIDAYS
Wed Dec 17, 2008 9:53 pm by deadmeat

» appology...sorry guys
Wed Dec 17, 2008 8:33 pm by c0rrupt

» Just 1 Big Question...
Sun Dec 14, 2008 6:42 pm by deadmeat

» WarCraft server?
Fri Dec 12, 2008 9:50 pm by deadmeat

» Resignation
Fri Dec 12, 2008 7:20 pm by Foxman

» Diabolic's Resignations
Fri Dec 12, 2008 5:35 pm by deadmeat

Top posters
deadmeat (100)
 
DarkWarrior (74)
 
ARES (74)
 
uE`-phanetix (46)
 
eddie (35)
 
Diabolic (22)
 
TASTY (21)
 
Foxman (16)
 
idiocy (15)
 
Abyss. (11)
 
April 2018
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
CalendarCalendar

Share | 
 

 Hmmm odd

Go down 
AuthorMessage
c0rrupt
Noob
Noob


Number of posts : 8
Registration date : 2008-09-20

PostSubject: Hmmm odd   Sat Sep 20, 2008 5:37 am

Well by the looks of it Dave started X with Sol. And well ARES took over uE which is cool. But why does it seem to me that the 2 clans have some sort of hate for one of another i just dont understand it? You all were once in a clan together dont forget. And well this sorta reminds me of the uE and Insane bullshit a long ass time ago. But w.e its all E-drama lol im not apart of it but if ppl wanna say i am or try to say shit plz go ahead and try to ill just block you and go on with my life.

btw fix the color names im showing up as read which is suppose to be admin so does poptart which is weird just thought i would show u it if yall didnt notice.

Oh and btw forgot to say WAZZUP! What a Face
Back to top Go down
View user profile
TASTY
Clan Member
Clan Member


Number of posts : 21
Age : 22
Location : Sweden, Halmstad
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: Hmmm odd   Sat Sep 20, 2008 7:10 am

word.
Back to top Go down
View user profile http://tipsntrix.blogspot.com
eddie
Clan Member
Clan Member
avatar

Number of posts : 35
Registration date : 2008-09-18

PostSubject: Re: Hmmm odd   Sat Sep 20, 2008 4:05 pm

yah and as c0r said the color thinger is kinda weird silent.
Back to top Go down
View user profile
ARES
Clan Leader
Clan Leader


Number of posts : 74
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Hmmm odd   Sun Sep 21, 2008 12:56 am

i deleted the drama
it has nothing to do with any of the clans its just personal
its over though
Back to top Go down
View user profile
Foxman
Clan Leader
Clan Leader


Number of posts : 16
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: Hmmm odd   Wed Sep 24, 2008 11:57 pm

even tough i think we may have problems with X... duno why but i got a bad feeling D:
Back to top Go down
View user profile
deadmeat
Clan Member
Clan Member
avatar

Number of posts : 100
Age : 22
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: Hmmm odd   Thu Sep 25, 2008 1:32 pm

hmmmm...
Back to top Go down
View user profile
DarkWarrior
Clan Leader
Clan Leader
avatar

Number of posts : 74
Age : 25
Location : Ontario, Canada
Registration date : 2008-09-16

PostSubject: Re: Hmmm odd   Thu Sep 25, 2008 3:33 pm

what? the drama's over, no need for this topic anymore I guess

_________________

Nobody will escape to light, as I shall bring you back to the Dark Side....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hmmm odd   

Back to top Go down
 
Hmmm odd
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Underground Elites :: General :: Social Lounge-
Jump to: